Önerilen
Dosyayı kaldır
Dökümanı <span id="remove-document-name"></span> <span id="remove-cart-name"></span> sepetten çıkar?
Intralojistik sistemler tesis içi otomasyonlu taşıma sistemlerinde, dağıtım merkezlerinde, limanlarda, havalimanlarında, süpermarketlerde, hastanelerde ve diğer benzer yerlerde önemli rol oynar. Bu sistemler verimliliği, kaliteyi, sürdürülebilirliği ve malzeme akış işlemlerindeki izlenebilirliği arttırır. Bunlar olmadan, modern yüksek performanslı tesisler fonksiyonlarını yitirirler. Elektrifikasyon komponentleri Otomatik Kılavuzlu Taşıtlar (AGV), Elektrikli Tek Ray Sistemleri (EMS), paletli taşıyıcılar, ray kılavuzlu taşıtlar (RGV), transfer taşıtları, and bagaj taşıma sistemleri, aynı şekilde kesiciler, otomatik kılavuzlu depolama ve geri alma sistemleri (AS/RS), vinçler, ve mekik sistemleri.gibi intralojistik donanımlar için gereklidir.
Intralojistik sistemleri talep edildiğinde hazır olmalıdır. Eğer sistemin bir bölümü çökerse öncesindeki ve sonrasındaki bölümlerde çalışmaz hale gelecektir. Ayrıca gerekli herhangi bir bakım hızlıca yapılmalıdır. Enerji ve veri iletim komponentleri yüksek performanslı sistemlere adapte edilebilir, sıklıkla kompleks yerleşimlere yapılır. Aynı zamanda, kabul edilebilir maliyette maksimum enerji verimliliği sağlanmalıdır. Bazı sistemler özel teknik zorlukları karşılamalıdır. Örneğin "temiz oda" yemek işleme tesisleri veya soğutma tesisleri gibi.
Conductix-Wampfler, intralojistik sistemler ile ilgili dünya çapında tecrübeye sahiptir. Geniş ürün yelpazemizde, farklı endüstriler için optimum çözümü önerebiliriz. Global ağımız ve yerel desteğimizle, tüm müşterilerimize ve son kullanıcıya minimum teknik karmaşa ile hizmet sunmaktayız. Sürekli araştırma ve geliştirme çalışmaları & bu endüstri için sürekli ürün gelişimi ve yeni çözümler üretmek en önemli misyonumuzdur.
Temassız Güç Transferi (IPT®) – güç sistemleri AGV'ler ve bagaj taşıma sistemleri. Yeni jenerasyon müşterilerin taleplerini karşılayan en gelişmiş IPT.
İletken Raylar – güç Elektrikli monoray sistemleri (EMS), Ray Kılavuzlu Taşıtlar (RGV), ve bagaj taşıma sistemleri . 0832 Serisi “EcoClickHattı” AS/RS istifleyici vinç için idealdir. iletken ray Son olarak tanıtılan PE plus for iletken raylar tüm tiplerdeki elektrikli taşıyıcılarla uyum içinde çalışır, güvenlik sunar ve kullanımı kolaylaştırır.
Yay Tahriği and Motor tahrikli makaralar – transfer taşıtlarını ve diğer hareketli donanımları çalıştıran güç kablolarını yönetir.
Kauçuk ve Gözenekli Kauçuk – makine elemanlarının çarpmasından oluşan enerjiyi emmesi için son derece uygundur.
Jay Telsiz Uzaktan Kumandalar – makinelerin uzaktan kullanılması ve izlenmesi için güvenli bir yol sağlar. Geniş yelpazedeki endüstriyel ve emniyetli telsiz uzaktan kumandalar, çok sayıda lojistik uygulamasına yönelik sayısız çözüm sunmaktadır.
Referenzbericht
[REF9000-0016-D]
Anlagenbeschreibung
Verschiebewagen in einem Stahlwerk
Land
Frankreich
Ort
Reims
Vertretung
Conductix-Wampfler [F]
Betreiber
ArcelorMittal PUM
Technische Anforderung [en]
Energie- und Datenübertragung zum Verschiebewagen
Produkt [e]
IPT® [Inductive Power Transfer], iDAT
Pickup [s]
1 (7x2,2 kW 560 kW 560V + 1x750 W 560 V F-Abnehmer)
Länge [System]
125 m
Anzahl [Verbraucher]
1
Verfahrweg [Verbraucher]
125 m
Verfahrgeschwindigkeit [Verbraucher]
20 m/min
Umgebungsbedingung [en]
Stahlwerk
Systemverlauf
Gerade
Zusatzinformation [en]
iDAT [Inductive Data Transmission]
Die Grundfunktion eines Inductive Power Transfer Systems, das im Boden eingebaut ist, ist grundsätzlich dieselbe wie bei allen induktiven Energieübertragungssystemen. Es gilt jedoch einige zusätzliche bzw. spezielle Anforderungen und Aspekte zu berücksichtigen.
Die Leiterschlaufe muss so in den Boden eingebracht werden, dass eine durchgängige Versorgung der Fahrzeuge entlang des gesamten Verfahrweges sichergestellt ist. Damit definiert die Leitungsverlegung im Prinzip auch schon den Verfahrweg der Fahrzeuge. Mittels induktiver Spurführung ist es möglich, das um die Leiter erzeugte Feld zu erkennen und daraus ein Führungssignal für die Fahrzeuge auszugeben und damit das Fahrzeug zu führen. Aufwändige und störende Führungsschlitze werden überflüssig. Beliebige Bahnverläufe sind realisierbar, solange durch die geometrische Anordnung sichergestellt ist, dass die Abnehmer sich immer innerhalb des definierten Feldbereiches befinden. Weichen, Kreuzungen, etc. können jederzeit realisiert werden.