Önerilen
Dosyayı kaldır
Dökümanı <span id="remove-document-name"></span> <span id="remove-cart-name"></span> sepetten çıkar?
Genellikle IPT-Zemin sistemlerinin temel işlevi diğer endüktif güç aktarma sistemleri ile aynıdır. Ama dikkat etmeniz gereken bazı ek ya da belirli yönler de vardır.
Kablo döngüsü tüm kat edilen yol boyunca tedarik edilen araçların tam kapsama alanında sağlanacak şekilde monte edilmelidir. Bu şekilde kablo yönlendirme aynı zamanda araçların İlerleme edecekleri yolu da tanımlamaktadır. Endüktif ray kılavuzu ile kablolama etrafındaki manyetik alanı tespit etmek ve aracın kontrol edilmesi için bir kılavuz sinyal temin etmek ve böylece aracın hareketini kontrol etmek mümkündür. İstenmeyen ve pahalı kılavuz yuvaları bu şekilde kullanımdan düşmüş olur. Çeşitli İlerleme yolları tanımlanabilir. Anahtarlar, geçişleri, vb hiç sorun değildir. Çekişin sadece yeterli bir şekilde, manyetik alana maruz kalacak şekilde yerleştirilmesi gerekmektedir.
Parkur beslemesi genellikle 50 veya 60 Hz şebeke gerilimlerini daha yüksek frekanslı bir çıkış voltajına dönüştürmektedir.
Genellikle temassız enerji transfer sistemleri 20kHz frekansında çalıştırılır. Sadece çıkış voltajının bu yüksek frekansı ile etkin bir temassız güç aktarımı ve parkur kablosu etrafında bu şekilde bir alternatif manyetik alan mümkün olur. Kullanılan regülatöre bağlı olarak 80 veya 125 A'lık yan parkur akımları kullanılır.
Açıklama** | Nom. Güç ** |
---|---|
6 kW Parkur Besleme Modülü 125 A | 6 kW |
16 kW Parkur Besleme Modülü 125 A | 16 kW |
35 kW Parkur Besleme Dolabı 125 A | 35 kW |
Zemin üzerinde engeller bulunmasına izin verilmeyen yerler için olanlar F-Çekiş için tipik uygulamalardır yani otomatik kılavuzlanan araç hatlarında olanlardır.
Açıklama** | Nom. Güç ** | Çıkış Gerilimi ** |
---|---|---|
750 W F-Çekiş | 750 W | 560 V DC |
2,5 kW F-Çekiş | 2,5 kW | 560 V DC |
* * Diğer boyutlar, çıkış gerilimleri ve tasarımlar için lütfen Wampfler'le bağlantı kurun
** Detaylı ürün bilgileri için ilgili ürün dokümanlarını edinin