Önerilen
Dosyayı kaldır
Dökümanı <span id="remove-document-name"></span> <span id="remove-cart-name"></span> sepetten çıkar?
En büyük konteyner taşıma donanımı ve ayrıca gemiden-karaya-taşıma vinçlerinden en büyük tipidir (STS). Konteyner terminalinin kıyı tarafına doğrudan yerleştirilir, gemi ve kara tarafı arasında kritik arayüz oluşturur.
Vinç tipinin tasarımı ve ebatı 1954 yılından itibaren gözle görülür şekilde değişmiştir. 14000 TEU gemilere hizmet verebilmek için boyutları büyüdü, verimlilik arttı ve daha güvenilir olarak imal edildi. Geçmiştet STS vinçleri haftada sadece birkaç gemiye hizmet vermek zorundaydı, günümüzde ise otomasyon sistemleri ile bu tesisler 7/24/365 hizmet vermektedir.
Vinçlerin artan ebatlarına bağlı olarak, hız ve ivmeye olan talep önemli ölçüde artmıştır. Dayanıklılık, bakım kolaylığı ve ömür boyu maliyeler STS vinçleri için enerji ve veri iletimi çözümleri konusunda kritik önem taşır.
Conductix-Wampfler, terminal özelikleri ve iklim koşulları (rüzgarlı, buz, karlı, tropik iklimler) ne olursa olsun tüm STS vinçleri için geniş bir çözümler sunar..
p>Conductix-Wampfler, konteyner taşıma endüstrisinde onlarca yıllık deneyime ve uzmanlığa sahiptir. Biz vinç ve diğer liman makine elektrifikasyon için, güvenilir, pratik ve özel çözümler sunuyoruz. Müşterilerimizin küresel faaliyetleri dünya çapındaki satış ve mühendislik ağı, anahtar teslim sistemleriz ve güçlü satış sonrası hizmet anlayışımız ile desteklenmektedir.
Sunduklarımız:
Motorlu Kablo makaraları - özelleştirilmiş, uzun hareketlerde ana güç beslemesini ve veri iletimini yönetmen için manyetik veya değişken frekanslı sürücüler. Kesintisiz enerji ve veri iletimi, özel orta şiddette voltaj ve döner fiberoptik vericiler olarak bilinen kontrol kontak halka kompleleri ile garanti altına alınmıştır.
Kablo Feston Sistemleri - dayanıklı ve güvenilir; konteyner vinçleri üzerindeki güç ve veri kablolarını yönetmek için motorlu veya motorsuz.
Enerji Kılavuzlu Zincirler - gücün etkili yönetimi, sağlamlık, kontrol ve hareketli sistem için veri kabloları
Cİletken Raylı Sistemler - iletken raylar özel veri aktarım sistemleri ile birlikte uzun vinç hareketleri için güç ve kontrol sağlar.
Kablo Koruma Sistemleri - Trenchguard ve CoverZip sistemlerini kapsar ve RMG vinç rayları boyunca kabloları korur.
Referenzbericht
[REF0380-0001-D]
Anlagenbeschreibung
9 Containerkrane (ship to shore)
Betreiber
Ceres Terminals – Amsterdam (NL)
Kunde
ZPMC
Produkt
Angetriebener Leitungswagen 0380 (Kompaktantrieb) kombiniert mit 15 Leitungswagen Prog. 0365
Fahrweg
106,5 m
Geschwindigkeit
250 m/min
Beschleunigung
0,8 m/sek2
Leitungen
7 Rondoflex Rundleitungen
Besonderes
3 motorisierte Wagen, frequenzgesteuert
Angetriebener Leitungswagen für Rundleitungen mit Drehstrom-oder Gleichstromtechnik. Je nach Geschwindigkeit und Traglast mit patentiertem Kompaktantrieb (Progr. 0380) oder mit Getriebemotor (Progr. 0385). Das gesamte System besteht aus angetriebenen Leitungswagen, einer Frequenzumrichter-Steuerung zur Optimierung der Bewegungsabläufe sowie Leitungswagen aus den Programmen 0365 und 0375.
Hauptanwendungen
Die Anforderungen heutiger Systeme, speziell im Container Handling Bereich, gehen in Bezug auf Geschwindigkeit, Beschleunigung und Leitungspaketgewicht oft über die physikalischen Grenzen konventioneller Systeme hinaus. Der Einsatz von angetriebenen Leitungswagen in Kombination mit nicht angetriebenen Leitungswagen ermöglicht gesteuerte Beschleunigungs- und Verzögerungsabläufe. Durch diese Synchronisierung mit dem Verbraucher ist es möglich, die Fahrgeschwindigkeiten des gesamten Systems enorm zu steigern. Zusätzlich werden Verschleiß und Wartungsaufwand erheblich reduziert. Das erhöht die Verfügbarkeit der kompletten Anlage und minimiert die Gesamtkosten.
1) abhängig von Rollengröße/ Rollenmaterial