Önerilen
Dosyayı kaldır
Dökümanı <span id="remove-document-name"></span> <span id="remove-cart-name"></span> sepetten çıkar?
Intralojistik sistemler tesis içi otomasyonlu taşıma sistemlerinde, dağıtım merkezlerinde, limanlarda, havalimanlarında, süpermarketlerde, hastanelerde ve diğer benzer yerlerde önemli rol oynar. Bu sistemler verimliliği, kaliteyi, sürdürülebilirliği ve malzeme akış işlemlerindeki izlenebilirliği arttırır. Bunlar olmadan, modern yüksek performanslı tesisler fonksiyonlarını yitirirler. Elektrifikasyon komponentleri Otomatik Kılavuzlu Taşıtlar (AGV), Elektrikli Tek Ray Sistemleri (EMS), paletli taşıyıcılar, ray kılavuzlu taşıtlar (RGV), transfer taşıtları, and bagaj taşıma sistemleri, aynı şekilde kesiciler, otomatik kılavuzlu depolama ve geri alma sistemleri (AS/RS), vinçler, ve mekik sistemleri.gibi intralojistik donanımlar için gereklidir.
Intralojistik sistemleri talep edildiğinde hazır olmalıdır. Eğer sistemin bir bölümü çökerse öncesindeki ve sonrasındaki bölümlerde çalışmaz hale gelecektir. Ayrıca gerekli herhangi bir bakım hızlıca yapılmalıdır. Enerji ve veri iletim komponentleri yüksek performanslı sistemlere adapte edilebilir, sıklıkla kompleks yerleşimlere yapılır. Aynı zamanda, kabul edilebilir maliyette maksimum enerji verimliliği sağlanmalıdır. Bazı sistemler özel teknik zorlukları karşılamalıdır. Örneğin "temiz oda" yemek işleme tesisleri veya soğutma tesisleri gibi.
Conductix-Wampfler, intralojistik sistemler ile ilgili dünya çapında tecrübeye sahiptir. Geniş ürün yelpazemizde, farklı endüstriler için optimum çözümü önerebiliriz. Global ağımız ve yerel desteğimizle, tüm müşterilerimize ve son kullanıcıya minimum teknik karmaşa ile hizmet sunmaktayız. Sürekli araştırma ve geliştirme çalışmaları & bu endüstri için sürekli ürün gelişimi ve yeni çözümler üretmek en önemli misyonumuzdur.
Temassız Güç Transferi (IPT®) – güç sistemleri AGV'ler ve bagaj taşıma sistemleri. Yeni jenerasyon müşterilerin taleplerini karşılayan en gelişmiş IPT.
İletken Raylar – güç Elektrikli monoray sistemleri (EMS), Ray Kılavuzlu Taşıtlar (RGV), ve bagaj taşıma sistemleri . 0832 Serisi “EcoClickHattı” AS/RS istifleyici vinç için idealdir. iletken ray Son olarak tanıtılan PE plus for iletken raylar tüm tiplerdeki elektrikli taşıyıcılarla uyum içinde çalışır, güvenlik sunar ve kullanımı kolaylaştırır.
Yay Tahriği and Motor tahrikli makaralar – transfer taşıtlarını ve diğer hareketli donanımları çalıştıran güç kablolarını yönetir.
Kauçuk ve Gözenekli Kauçuk – makine elemanlarının çarpmasından oluşan enerjiyi emmesi için son derece uygundur.
Jay Telsiz Uzaktan Kumandalar – makinelerin uzaktan kullanılması ve izlenmesi için güvenli bir yol sağlar. Geniş yelpazedeki endüstriyel ve emniyetli telsiz uzaktan kumandalar, çok sayıda lojistik uygulamasına yönelik sayısız çözüm sunmaktadır.
Referenzbericht
[REF7100-0023-D]
Anlagenbeschreibung
Verschiebewagen die durch Motorleitungstrommeln [MLT] angetrieben werden. Produktion von Laminaten und Spanplatten.
Betreiber
Kronospan Schweiz AG, (CH)
Kunde
Kronospan Schweiz AG, (CH)
Produkt
Motorleitungstrommeln (ca. 30 St.)
Verfahrweg
20 - 90 m
Verfahrgeschwindigkeit
zwischen 60 - 90 m/min
Leitungen
Cordaflex SMK-V (RXG 8) und Trommelflex PUR-HF (RXP 8)
Optimaler Korrosionsschutz auch unter aggressiven Umgebungsbedingungen. Seitenschilde und Trommelkörper aus feuerverzinktem Stahlblech.
Gesicherter Betrieb mit standardisierten Schleifringkörpern.
Hohe Lebensdauer durch verschleißfreie und berührungslose Momentenübertragung - Normmotor mit Magnetkupplung.
Hauptanwendungen:
Standard Einsatzdaten
Fahrgeschwindigkeit: bis zu 100 m/min
Wickellänge: max. 200 m
Außendurchmesser Trommelkörper:
- breit wickelnd: 400 mm - 1.700 mm
- spiralig oder 3-2-3 wickelnd: 1.100 mm - 3.600 mm
Getriebe:
- Typ W: 100 Nm - 400 Nm
- Typ BNA: 300 Nm - 700 Nm
Schleifringkörper:
- Spannung/Strom max: 690 V – 200 A
- Signale & Daten max: 500V / 690 V - mA – 25 A
Temperaturbereich: -20 °C - +60 °C
Modulare Baugruppen - einfacher Erweiterung der Motortrommeln mit zusätzlichen Antriebseinheiten nach der Installation
Normmotor mit Magnetkupplung (MAG Drive) oder frequenzgeregelte Antriebe (SMART Drive)
5 Jahre oder 15.000 Betriebsstunden ohne Wartung - schmiergefettete Getriebe
Optimaler Korrosionsschutz auch unter aggressiven Umgebungsbedingungen - Flansch und Trommelkörper aus feuerverzinktem Stahlblech oder Edelstahl
Hauptanwendungen:
Fahrgeschwindigkeit:
- Wechselstrommotor mit Magentkupplung (MAG Drive): bis zu 100 m/min
- Frequenzgeregelter Antrieb (SMART Drive): bis zu 180 m/min
Wickellänge: max. 700 m
Außendurchmesser Trommelkörper:
- spiralig wickelnd: 1.100 mm - 8.000 mm
- 3-2-3 wickelnd: 1.100 mm - 8.000 mm
Getrieb:
- Typ BNA: 1.100 Nm - 19.000 Nm
- Typ X07: 1.100 Nm - 11.000 Nm
Schleifringkörper:
- Energieübertragung Niederspannung: max. 690 V - 1.600 A
- Energieübertragung Hochspannung: max. 24.000 V - 500 A
- Signale: max. 500 V - 25 A
- Daten: LWL, mA
Temperaturbereich: -40 °C - +60 °C
Ausgereifte Geschwindigkeits- und Drehmomentkontrolle - ideal für hochdynamische Anwendungen
Hocheffiziente Komponenten und Baugruppen mit geringer Massenträgheit
Exakte, schonende Leitungsführung für eine hohe Lebensdauer der Leitung und Systemzuverlässigkeit
Optimaler Korrosionsschutz auch unter aggressiven Umgebungsbedingungen - Flansch und Trommelkörper aus feuerverzinktem Stahlblech oder Edelstahl
Hauptanwendungen:
Standard Einsatzdaten
Fahrgeschwindigkeit:
- Wechselstrommotor mit Magentkupplung (MAG Drive): bis zu 180 m/min
- Frequenzgeregelter Antrieb (SMART Drive): bis zu 300 m/min
Wickellänge: max. 700 m
Außendurchmesser Trommelkörper:
- spiralig wickelnd: 1.100 mm - 8.000 mm
- einlagig wickelnde Spreadertrommel: 1.200 mm
Getriebe:
- Typ BNA / A3X: 1.100 Nm - 11.000 Nm
- Typ NCR: 2.500 Nm - 11.000 Nm
Schleifringkörper:
- Energieübertragung Niederspannung: max. 690 V - 1.600 A
- Energieübertragung Hochspannung: max. 24.000 V - 500 A
- Signale: max. 500 V - 25 A
- Daten: LWL, mA
Temperaturbereich: -40 °C - +60 °C