Önerilen
Dosyayı kaldır
Dökümanı <span id="remove-document-name"></span> <span id="remove-cart-name"></span> sepetten çıkar?
Trafik sorunları, sınırlı alanlar ve hava kirliliği nedeniyle, kitle ulaşım araçları "çevreci" sistemlere geçecektir. Hafif raylı taşıma için iletken raylar, tek ray sistemleri ve otomatik insan taşıma sistemleri (güvenilir, kalıcı ve enerji verimli olmalıdır). Transit sistem kullanıcıları, sistem gereksinimlerini karşılayabilmek için optimal iletken çubuk profillerini ve yerleşimlerini tercih ederler. Bunlar mühendislik hizmetlerine, montaj yardımına ve gözetime ihtiyaç duyarlar. Zamanla, çelik 3üncü ray sistemleri, kurulum maliyetini düşürmek ve trafo sayısını azaltmak için paslanmaz çelik kaplı alüminyum raylara dönüşmüştür. Bu "çevreci" raylar tüm metal raylara eşit kullanım ömrü sunmalıdır. Yenilikçi PRT (Hızlı Personel Taşıması) kavramları ustaca tasarlanmış iletken ray çözümlerine ve gelişmiş akü şarj sistemlerine ihtiyaç duyarlar. Son olarak, tren operatörleri, bakım tesislerinde araçlarını park etmek için güç ve emniyet eklentilerine ihtiyaç duyarlar.
İletken ray, çözümleri, temassiz şarj sistemleri, eklenti güç çözümleri konusunda global bir tedarikçidir. Mühendislik konusundaki tecrübemiz, pratik deyimimiz ve test kabiliyetlerimiz sayesinde başarınızdaki iş ortağınız olmak istiyoruz. Sunduklarımız;
İletken Ray Sistemleri
Ray Testi
Stinger Sistemeleri – Park eden trenlere takılarak tehlike riskini azaltır
Reference Report
[REF9000-0011-E]
Uygulama
IPT®Ofis içerisinde asansör için sistem
Uygulayıcı
Docklands, Hamburg (harbor)
Müşteri
Hütter-Aufzüge GmbH (D)
Ürünler
IPT®Sistem
Hat uzunluğu
2 x 60 m
Araç sayısı
2
Genellikle Raylı sistemlerinin temel işlevi diğer temassız enerji transfer sistemleri ile aynıdır. Ama dikkat etmeniz gereken bazı ek ya da belirli yönler de vardır.
Araçlar burada genellikle rayla kılavuzlandığı için kablonun yüksek bir montajı mümkündür E-şeklindeki çekişleri kullanmak da mümkün olur.
İlerleyen parkur kesimleri ile olan uygulamalarda, yani elektrik monoray sistemlerindeki anahtarlar, bu türden parkur kesimlerine endüktif enerji sağlamak için endüktif güç aktarımı ile deneyim kullanılabilir. Aşınan kablo zinciri çözümleri veya diğer benzer çözümler ikinci seçenek olurlar. Eğer Endüktif güç aktarma fikri dolayısıyla gerçekleştirilirse anahtarların ya da asansörlerin önündeki sözde güvenlik bölgelerini beslemek de mümkün olur, böylece segment konuma geldiğinde bir tek güç aktarımı mümkün olur. Bunu gerçekleştirmek için hiçbir ekstra besleme veya harici kontrol gerekli değildir.
Doğal olarak temassız enerji transfer sistemleri, skillet hatlarındaki kablo zincirleri veya iletken rayları kızak veya transfer arabaları gibi diğer geleneksel çözümler yerini de alabilir. Çözümle ilgili bazı gereksinimler varsa, örneğin ray ucunda gerilim arklarından kaçınmak gerekliyse veya skillet platformlarının altında bakım için erişim çok sınırlı ise.