Önerilen
Dosyayı kaldır
Dökümanı <span id="remove-document-name"></span> <span id="remove-cart-name"></span> sepetten çıkar?
En büyük konteyner taşıma donanımı ve ayrıca gemiden-karaya-taşıma vinçlerinden en büyük tipidir (STS). Konteyner terminalinin kıyı tarafına doğrudan yerleştirilir, gemi ve kara tarafı arasında kritik arayüz oluşturur.
Vinç tipinin tasarımı ve ebatı 1954 yılından itibaren gözle görülür şekilde değişmiştir. 14000 TEU gemilere hizmet verebilmek için boyutları büyüdü, verimlilik arttı ve daha güvenilir olarak imal edildi. Geçmiştet STS vinçleri haftada sadece birkaç gemiye hizmet vermek zorundaydı, günümüzde ise otomasyon sistemleri ile bu tesisler 7/24/365 hizmet vermektedir.
Vinçlerin artan ebatlarına bağlı olarak, hız ve ivmeye olan talep önemli ölçüde artmıştır. Dayanıklılık, bakım kolaylığı ve ömür boyu maliyeler STS vinçleri için enerji ve veri iletimi çözümleri konusunda kritik önem taşır.
Conductix-Wampfler, terminal özelikleri ve iklim koşulları (rüzgarlı, buz, karlı, tropik iklimler) ne olursa olsun tüm STS vinçleri için geniş bir çözümler sunar..
p>Conductix-Wampfler, konteyner taşıma endüstrisinde onlarca yıllık deneyime ve uzmanlığa sahiptir. Biz vinç ve diğer liman makine elektrifikasyon için, güvenilir, pratik ve özel çözümler sunuyoruz. Müşterilerimizin küresel faaliyetleri dünya çapındaki satış ve mühendislik ağı, anahtar teslim sistemleriz ve güçlü satış sonrası hizmet anlayışımız ile desteklenmektedir.
Sunduklarımız:
Motorlu Kablo makaraları - özelleştirilmiş, uzun hareketlerde ana güç beslemesini ve veri iletimini yönetmen için manyetik veya değişken frekanslı sürücüler. Kesintisiz enerji ve veri iletimi, özel orta şiddette voltaj ve döner fiberoptik vericiler olarak bilinen kontrol kontak halka kompleleri ile garanti altına alınmıştır.
Kablo Feston Sistemleri - dayanıklı ve güvenilir; konteyner vinçleri üzerindeki güç ve veri kablolarını yönetmek için motorlu veya motorsuz.
Enerji Kılavuzlu Zincirler - gücün etkili yönetimi, sağlamlık, kontrol ve hareketli sistem için veri kabloları
Cİletken Raylı Sistemler - iletken raylar özel veri aktarım sistemleri ile birlikte uzun vinç hareketleri için güç ve kontrol sağlar.
Kablo Koruma Sistemleri - Trenchguard ve CoverZip sistemlerini kapsar ve RMG vinç rayları boyunca kabloları korur.
Referenzbericht
[REF7100-0009-D]
Anlagenbeschreibung
Hauptstromzuführung an 6 Containerkrane (ship to shore)
Betreiber
P&O Antwerpen (Belgien)
Kunde
TES – Oosterhout (NL)
Umgebungsbedingungen
Hafen / Seeklima
Produkt
Motorleitungstrommel Sprinter
Fahrweg
900 m (Wickellänge 450 m)
Geschwindigkeit
50 m/min
Aufstellhöhe
21,5 m
Leitung
Protolon SMK 8,7/15 kV 3x35 + 3x25/2 mm2
Besonderes
Antrieb mit Frequenzregelung
Ausgereifte Geschwindigkeits- und Drehmomentkontrolle - ideal für hochdynamische Anwendungen
Hocheffiziente Komponenten und Baugruppen mit geringer Massenträgheit
Exakte, schonende Leitungsführung für eine hohe Lebensdauer der Leitung und Systemzuverlässigkeit
Optimaler Korrosionsschutz auch unter aggressiven Umgebungsbedingungen - Flansch und Trommelkörper aus feuerverzinktem Stahlblech oder Edelstahl
Hauptanwendungen:
Standard Einsatzdaten
Fahrgeschwindigkeit:
- Wechselstrommotor mit Magentkupplung (MAG Drive): bis zu 180 m/min
- Frequenzgeregelter Antrieb (SMART Drive): bis zu 300 m/min
Wickellänge: max. 700 m
Außendurchmesser Trommelkörper:
- spiralig wickelnd: 1.100 mm - 8.000 mm
- einlagig wickelnde Spreadertrommel: 1.200 mm
Getriebe:
- Typ BNA / A3X: 1.100 Nm - 11.000 Nm
- Typ NCR: 2.500 Nm - 11.000 Nm
Schleifringkörper:
- Energieübertragung Niederspannung: max. 690 V - 1.600 A
- Energieübertragung Hochspannung: max. 24.000 V - 500 A
- Signale: max. 500 V - 25 A
- Daten: LWL, mA
Temperaturbereich: -40 °C - +60 °C
Besondere Merkmale von Leitungen für Trommel-Systeme